Cheernight

Nu är jag hemma efter en helt underbar Cheernight tillsammans med DCE hos Cassie! :D När vi kom dit igår kväll så köpte vi MASSA läsk (en varsin 1,5 liters läsk), och massa tacotillbehör och godis! Så åkte vi hem till Cassie, packade upp alla varor och sprang ut till fotbollsplanen utanför och byggde lite. Lite prep extension, splitsit (om det är samma som de kallade det), deadman (?) och såklart en OLDSCHOOLPYRAMID!!! hah, mina byxor sprack igen. Ska försöka få tag på lite bilder på till exempel pyramiden, Cassie plockade undan nu så jag skulle väl få dom sen!

högt gräs?

Efter lite bygg så gick vi in igen för att laga tacos, och gott var det! När vi tjockat tacos så satte vi oss framför tvn och kollade på DM filmen och åt godis. Haha, jaja vårat program var inte så hemskt som jag tänkt att det var, och ramsan var inte alls lika otakt som det låter på pappas video. UNDERBART!


Så kollade vi på Snowbiz (Out cold), galen film haha rätt rolig faktiskt. Eller så var det bara för att vi kollade på den runt två på natten och alla började bli trötta. Jaja, så vi gick och la oss i alla fall, och vaknade runt 11. Maria var borta, men det visade sig att hon bara lagt sig uppe i Gästrummet eftersom det blivit så varmt.


Jaja, nu är jag hemma i alla fall, och snart blir det duschen och sedan grillkväll hos Anna&Mia med dom bästa. Mer om det, imorgon kanske! :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Ska lägga in bilderna nu :)

2010-06-21 @ 11:16:38
URL: http://cssna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0