the prom 2010

Hejsan!

Nu har jag precis kommit hem efter att ha kollat på Niornas bal! :) Alla var hur fina som helst, speciellt Tara och Johanna :D

Förmiddagen i skolan ägnades åt att plocka ner ALLTING som gick att plocka ner i skolan (typ) eftersom vi ska flytta, men eftersom jag var så duktig så hann jag komplettera klart en uppgift, så nu är det kanske någon timme i skolan imorgon sen får jag gå! :D Efter lunchen så gick vi till Sportfältet där vi hade fotbollsturnerning. Jag var inte med då alla klasser tagit ut några som skulle spela. Vid halv två gick jag eftersom jag skulle hem till Tara och sminka henne inför balen! Riktigt nöjd blev jag, trots att jag inte är så duktig! :) Bilder på alla fina balungar kommer när jag fått bilder!

När jag sminkat henne åkte jag på planeringsmöte och sedan till balen! :) Det tog slut oväntat fort, någon timme höll det på. Så nu är jag hemma och strax ska jag ringa min värdmamma! :)

pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0