the body shop

Hejsan bloggen

Imorse åkte jag till Falun för tandläkartid, det gick jätte bra och det gick fort också! Så mötte jag upp mamma på stan, kollade lite på the body shop köpte en bodybutter och en bodyscrub på rean. Vi gick till en fotobutik och tog Visumkort till Visumet, det gick också fort! haha sen vart det till Borlänge, konfan. Efter det så var det absolut ingen som kunde vara med mig, Mia orkade inte, Gina kunde inte, Sebbe skulle kolla på fotboll (vilket jag verkligen inte ville), min bror jobbade osv.. Haha, men så ville snälla linnea vara med mig lite! Vi åt på Subway och sedan till Kupolen, provade minst hundra plagg och blev kär i en kjol! Usch, måste ha fanns dock bara i förstora storlekar.. Och inte fanns den på nätet heller, får väl kolla i falun också!


Sen vid halv 7 var det årsmöte med DCE där det bestämdes att föreningen ska läggas ner.. Sorgligt men sant, förhoppningsvis hittas det på något nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0