Syproffs?

Sådär ja! Ännu en dag på Peace&Love jobbet avklarat, haha det första jag gör är att ha av en nål så att jag, Johanna och han david (som är ansvarig) måste springa och köpa nya.. 5 stycken köpte vi, efter tre timmar med oss så fanns det 1 nål kvar.. haha tack vare bara mig och Johanna ;) Men vi är duktiga okej? Nej men ärligt så måste det vara något fel på den där symaskinen.. haha

Snart måste jag kolla på förra veckans lost avsnitt eftersom det kommer ett nytt idag! haha och imorgon är jag ledig!!! :D Skönt som fan!

Förhoppningsvis är det fint väder imorgon så kan jag sola lite, skulle vara hur nice som helst!

Jaja, nu ska jag göra vettigare saker!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0