P&L jobb

hej!

Nu är jag hemma efter en lång dag med skola och P&L jobb! Skolan var som vanligt ganska seg, men jag fick ångest över att jag inte blev klar med det jag tänkt mig. Jag ville ju vara ledig onsdag och torsdag. Men det ser ut som om jag måste vara där Onsdag i alla fall, men förhoppningsvis så får jag åka hem runt lunch om jag blir klar med allt. Men det löser sig!

fin bild på mig och dom bästa! ;)

Efter skolan åt jag mat med Madde och Simon, sen gick jag runt med Simon på kupolen en stund! Sedan var det dags att åka in till stan och träffas innan Peace&Love jobbet. Några skulle stanna och sy/klippa vimplar medans några skulle gå till Domnarvsvallen och måla. Jag och Johanna kände att målning kändes mer lockande så vi gick dit med de andra. Men när vi kommit dit så fick vi vända igen då de ville ha tillbaka några. Så jag och Johanna tillbringade två timmar vid symaskiner som inte ville sammarbeta för fem öre (till en början). Men det gick bra, och vi ska hinna under den här veckan sy 4 km vimplar. Skulle gissa på att det tar ett tag.. haha!

Nej nu ska jag hämta min ben&jerry's och fråga om jag får låna någons telefon och ringa Emil :)
puss♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Awww <3

2010-06-08 @ 21:59:15
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0