PEACE&LOVE Day 1

Gokväll, eller godnatt eller något!

Jag har precis kommit hem från första kvällen på PEACE&LOVE!!!! :) Tanken var att vi skulle se Özz Nujen, men tror du inte att vi kommer dit och får höra att det är fullt?! Usch..

Dagen började på Aquanova, och jag har även haft utvecklingssamtal på Jobbet. Efter det åkte jag och Johanna och köpte tält och picknikfilt! Så gick jag på Ik Brage mot Örgryte. Det blev 2-2, jag är dock inte så intresserad av fotboll men det var roligt. Efter det kom Johanna och hämta upp mig och vi åkte till Campingen för att sätta upp vårat MINITÄLT! hah det är hur litet som helst. Så nu står det där och ja allt är bäst. Kärlek på campingen, förutom IDIOTEN som hällde ut all våran såpbubblegrej.. Fan va arg jag blev. Men vi träffa massa roligt folk i alla fall, så that's the place to hänga på when there is nothing else good! ;) Engelskan där!

Nej nu ska jag sova så jag ska nog sova, imorgon blir det att hänga på Campingen, ses vi eller?! :)

Kommentarer
Postat av: Martin

Campingen fo sho! :D

2010-06-29 @ 02:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0