jobbajobba

Nu är jag hemma efter en lång dag på jobbet, var meningen att jag skulle jobba 11.30-17.00 men jag var så snäll och tog två timmar av Malin! Fick stå på ettan idag, men bytte av ibland och tog lite pompa, kassa och även lite tvåan. Roligaste var ju i alla fall när jag och Josefin skulle hälla över all kola och chokladsås till muggar för att behållarna skulle diskas! haha vi är grymma på de där, borde nästan få fast anställning på det! Eller kanske anordna en tävling, då skulle vi lätt vinna! haha



Jaja, nu sitter jag här i alla fall och äter rabarberpaj och väntar på att Cornelia ska komma över en stund :) Sjukt kul! Sen är det sista veckan i skolan nu. Imorgon är det en vanlig dag, tisdag ska vi spela fotboll mot resten av skolan, onsdag-torsdag är IDAGAR (jobba med uppgifter du inte är klar med, komplettera IG'n och missade prov) är man klar så får man vara ledig, och fredag SKOLAVSLUTNING! Ni anar inte hur fort det här året har gått, känns som vi nyss började.. Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om hur allting känns, vilket jag säkert kommer göra men det sparar jag. Sedan börjar mina och Johannas Peace&Love jobb nu i veckan! Underbart, så ska jag även hinna med att kolla på Johanna och Tara när de ska på Nians Bal! Oj, det känns också som nyss när jag och Tången satt i vår bil och väntade på att få kliva ur och gå på den blåa mattan och posa inför alla i hela borlänge (nästan). Usch, jag skulle så gärna vilja göra om det, men det blir väl en bal i USA också om jag har tur! :)

Nej nu ska jag stänga av och vänta på cornelia! Sen duschen!
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0