I've got a feeling, that yesterday was a good night

Godmorgon!

Vilken tur att man är pigg och glad, för snart blir det att jobba -.-.. haha gårdagen var huuur bra som helst! Efter skolan jobbade jag, rätt drygt men det var roligt sista timmen hahaha! Jag är rätt elak ibland när jag får för mycket energi.. he

I alla fall efter jobbet så fick jag skjuts av Linn till borlänge! Snälla människa detdär! Jaja, träffade upp Johanna på P&Ljobbet som det var en halvtimme kvar av. haha så kan det gå, i alla fall så träffade vi på Anna, Mia och Linnea på stan :) Pratade lite med dom, och sen gick vi på toa haha. Träffade även på Emsigull och Sebbe! Trevlans.

Så åkte vi i alla fall hem till Johanna och fixade oss lite, och sedan var det dags för stan. Gick runt lite träffade folk osv, underbart! :) Kvällen blev hur lyckad som helst och vi hade sjukt kul. Träffade massa nya människor, Sebbe (som gått på Helix förra året tydligen), hans kompis, SebbeNyström (katt-video killen), någon Martin och hans kompis som Johanna kände tydligen.. haha sen träffade man ju massa man kände också, HELATIDEN, nästan.. haha okej jag känner sebbe men han stod med i nya människor eftersom vi inte känner varandra SÅÅÅ bra. Vi hittade en mobil också, en nokia express music eller vad dom heter. Vi letade på en polis och dom tackade och tog våra namn (av någon anledning) och vart och när vi hittade den. Vi är ju bara för väluppfostrade, right Johanna? ;)

Men det finns ju alltid en tid på dygnet då det roliga ska ta slut och man måste åka hem, haha men det var faktiskt rätt skönt att få sova men nu om 25 min ska jag vara klar (sitter nyvaken, har bara ätit frukost) och åka till jobbeeeet!! WOhooo.. he

jaja, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0