Huvudvärk

Godmorgon bloggen!

Igår hade jag ju huvudvärk hela dagen, och så tänkte jag att om jag går och lägger mig så blir det säkert bättre. Nej då vaknar jag runt 4 och vill bara dö, det blev bara värre. Huvudet dunkade, och varenda liten rörelse (inklusive att andas) gjorde så att det gjorde ännu ondare. Gick upp och tog två panodil och jag grät av smärta.. Herregud jag förstår inte hur det kan göra så ont? Ja, jag somnade så småningom och vaknade nyss. Helt smärtfri!! :D

Idag ska jag nog bara ta det lugnt tills kvällen då jag ska på Middag hos min kompis familj tillsammans med en annan familj :) Fast jag är väldigt sugen på att åka in till stan och hitta på något med någon på dagen.. Men jag vet inte om det är någon som kan, eller orkar.. Haha det visar sig hur jag gör.

Nu ska jag fortsätta kolla på Mtv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0