En sen DAGENS

Dagens händelse:
Dagens planer:
Dagens mat:
Dagens kläder:
Dagens smink:
Dagens frisyr:
Dagens bästa:
Dagens sämsta:
Dagens låt:
Dagens händelse: När jag och Johanna bröt av nålar..
Dagens planer: skola, hem och sova lite, peace&love jobb :D
Dagens mat: spaghetti och köttfärsås
Dagens kläder: Peace&Love tröjan, jeans ;)
Dagens smink: mineralpuder, solpuder, eyeliner, ögonskugga, mascara
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens bästa: att jag blev klar och fick åka hem
Dagens sämsta: att jag fick lov att lämna madde ensam där :p
Dagens låt: Electric Boys - Hips & Lips

bra låt som får mig att tänka på förra sommaren, dagarna i Mora med Emil och även P&L :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0