DAGENS

Dagens händelse:
Dagens planer:
Dagens mat:
Dagens kläder:
Dagens smink:
Dagens frisyr:
Dagens bästa:
Dagens sämsta:
Dagens låt:
Dagens händelse: När en tjej tappade ut en femtiolapp vid ettan när hon skulle betala till mig, och den flög iväg en bit..
Dagens planer: jobba
Dagens mat: mcfeast
Dagens kläder: jobbkläder
Dagens smink: det vanliga
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens bästa: akrams dans och sång xD "edda&jag är väldigt goda vänner, fastän väldigt olika, jag är smart och edda är.. helt okej" "jag har inga stora kvar, stora kvar, stora kvar, jag har inga stora kvar, stora kvar" (när jag påpekade att alla hans stora pommesfrites var slut, eftersom han stod på pompan)
Dagens sämsta: Mitt humör, eller mående eller vad det heter
Dagens låt: Eagle Eye cherry - Save tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0