DAGENS

Dagens händelse:
Dagens planer:
Dagens mat:
Dagens kläder:
Dagens smink:
Dagens frisyr:
Dagens bästa:
Dagens sämsta:
Dagens låt:
Dagens händelse: När busschauffören tänkte åka ifrån mig när jag sa hejdå till gina och linnea
Dagens planer: städa skolan, fotbollsturnering, sminka tara, möte, kolla på balen, :D
Dagens mat: Falukorv ..
Dagens kläder: jeansshorts, linne, ginas magtröja
Dagens smink: mineralfoundation, solpuder, eyeliner, mascara
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens bästa: att jag vågade ringa min värdmamma, och att jag nu pratat med henne!
Dagens sämsta: När min väska vägde 10000 kg och vi skulle gå en bit
Dagens låt: Lill Wayne - Knockout

simons choise!

Kommentarer
Postat av: Giina

hahaha xD ja det var så jävla roigt! fyfan vad vi skrattade! xD

2010-06-09 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0