ben&jerry's

Go kväll!

När jag kom hem från skolan somnade jag på en gång, haha tänkte att jag skulle sova någon timme bara och satte telefonen på alarm. Men vaknade 2 och en halv timme senare och insåg att jag hade lite bråttom. Skulle hinna äta innan jag skulle in till Falun och falukalaset och träffa Elsa, Simon och Jonas (Nicklas kom senare också). Vi kollade lite på Rix FM festivalen, det var rätt segt så vi gick vidare. Men det blev så kallt när inte solen sken så vi bestämde oss för att åka hem. Mina jeans sprack också.. haha inte roligt!

Nu ska jag bara ta det lugnt och ladda inför mitt fina lilla jobbpass imorgon 12-21 jobbar jag! Rätt långt, men jag får pengar och det är väl så man får tänka ;)

den här sitter jag och äter på nu! Hur gott som helst!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0