badabadabada

Haha uppdaterarN Edda.. haha. Men jag kom faktiskt precis hem, och igår somnade jag typ halv tio..

Imorse försov jag mig lite, så jag hade rätt bråttom vi hade fotbollsträning på morgongen som vanligt och det gick faktiskt rätt bra! Efter konfan så åkte vi alla hem till Gina, bytte om och gick mot Masenbadet. En bit på vägen började Gina, Linnea och Mia att springa medans jag och Anna powerwalkade dit eftersom vi inte är i så bra form! ;) haha. Jaja, det var i alla fall jätte kallt i vattnet men JAG BADADE i alla fall efter många men, åh och "men edda kom igen nu, annars puttar vi i dig".. Så ja ;) Sen blev det att ligga och sola ett tag, tror inte det gjorde så stor skillnad men skönt var det. Så powerwalkade vi tillbaka till Gina (det är ca 5 km åt ena hållet). Men då var vi så hungriga så vi var tvungna att kompensera med lite Kebabpizza, jag som inte ens tycker om pizza egentligen.. haha. Så tillbaka till Gina, vi satte oss ett tag i hennes husvagn, knarkade Tigerbalsam så det vart en jätte stark doft av det i husvagnen. Det är en himla tur att det luktar gott. Så kom vi på något sätt in på att en glass på Donken bara kostade 10 kr, så då ville alla ha glass. Så på moppen och åka ner till donken. Haha mugglekarna vi har, folk måste ju tro vi är störda. Men vi har så sjukt kul så det är ingen som bryr sig om det faktiskt.. SEN åkte vi faktiskt hem, tror vi åkte från Gina runt 10.

Imorgon ska jag jobba så dålig uppdatering då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0