woho för internet

Hejsan, internet har legat nere hela dagen, vilket det fortfarande gör.. Så jag sitter på trådlöstbredband som just nu har hastigheten3,7 kb/s.. WOHO! Superspeed.

Jaja, jag har i alla fall shoppat lite och jobbat idag. Jobbade 17-22 och fick min halvtimmes rast kl 18.. Så ja haha men jag har haft roligt ändå. Fick stå i ettan hela dagen och när det inte kom bilar så har jag städat toaletter och pressat sopor. Not so fun, och när jag och Matilda kollade till Uteserveringen så blev det ännu roligare. Det var helt överfullt med sopor och skräp i tackstationen. Så det var bara att börja städa.. haha

Jaja, innan jobbet så var jag och mamma till banken för att fixa ny internet kod så att jag kan kolla mitt kort och det ifrån datorn. Sen fick vi lite tid över då banken besöket tog kanske 10 min max. Så vi gick till H&M. Jag hittade lite kläder, en tröja och bh&trosor.

Grå tröja med puffärmar - 79.50 rea: 30 :-
Bh - 129 :-
Trosor - 79.50 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0