Peace&love fridaaay

Godmorgon! 

Nu har jag tid att blogga lite faktiskt. Igår var roligt, för det mesta. Jag mötte upp madde på stan och vi hämtade ut hennes band, efter det åkte vi till mig åt mat och satt vid datorn (nej jag orkade inte blogga om allt när hon satt här för det är osocialt). I alla fall, så åkte vi in till när Billy Talent spelade. Det var awesome även om man kanske inte kunde deras låtar (förutom fallen leaves såklart!) men dom var grymma. Sen gick vi tlll Lily Allen, inte så roligt att kolla på då hon var rätt tråkig live, men hennes musik är väl bra. Inte så insatt där heller. Så vi gick vidare. Johanna badade i en barnpol, vi fick dalahäst tatueringar och krama mig tatueringar. Så fick vi massa kort som det stod Ska vi... ? så fick man fylla i vad man ville att det skulle stå. ASKUL! :) Tihi, fler såna kort tack! Vi gick och såg donkeyboy, men vi gick igen. Haha men dom var också awesome.

Vi träffade Gina, och hon gick med oss och hon hade sin fotboll med sig. Hon har en festivalboll som hon ber alla skriva på, så den var full med massa namn och sånt. UNDERBART. Haha, i alla fall så gick vi till något tält om bredband, om jag fattade det rätt. Jag fick en frisbee och vi fick vänner. Haha dom skrev och ritade på min frisbee, och så hade en av dom ett sår på armen eftersom han åkt longboard, så visade jag mitt coola donken ärr, och då ritade han runt om det och sa att det var en tupp, det vart väldigt likt i alla fall. Vi gick vidare, fick pengar av mamma och så mötte vi upp Johanna, Anna och Mia. Vi gick till American Take Away och jag köpte en barnpizza. Sen stack jag och Johanna till hennes syster och sen till Campingen. Där hängde vi resten av kvällen. Mankinikillen <3 haha

tuppen, uppochner dock. men ser ni? ;)

bollen!

min frisbee, där på högerkanten har Kung Henry signat! haha han är cool!

min minipizza, som man förövrigt blev väldigt mätt på.

jo förresten när vi var påväg till hennes kille så gick det två män bakom oss och den ena sjöng "somliga går med trasiga skor" och då sa jag "men du har ju inga skor alls!" och så började vi prata med dom och dom var från stockholm och så pratade vi om vad johanna tyckte om stockholmare osv. Haha så frågade jag varför ena killen hade ett grått band, och då lät det såhär:
han - jag ska råka spela imorgon
vi - va? med vilka?
han - crashdiet.
vi - VA?! seriöst? nej nu ljuger du.
han - nej det gör jag inte alls.
vi - men dom är ju asgrymma, dock vet mina kompisar inte vilka det är.. men jag gillar dom.
han- dom?.. haha jag är ju med.
vi - ja men ni är asbra då! :P men vad spelar dudå?
han - trummor!
vi - men fan vi lär ju ta kort med dig då!! :D
han - ja gör det ni!




sen frågade folk varför vi tog kort med honom och då sa vi varför och då vart det ett jävla liv på alla, haha då skulle alla ta kort med honom.

Sen var det dags att åka hem, så mer än så har jag inte att berätta ;) men det var en awesomekväll ända tills en viss jävla idiot förstörde allting... ! Men det löste sig tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0