Linnea 17 år

Hejsanhoppsan

Nu har jag precis kommit hem efter en "födelsedagsfest" för Linnea. Vi var vid fornby och grillade. Det roliga var att när jag och Johanna kom dit vid typ 6-7 så var inte ens linnea där. haha så vi satt och grillade (eller ah inte vi men dom andra). Sen vid typ 9 kom Gina och Linnea. Linnea fick bilar av mig och johanna då hon önskade sig en bil (jag hade köpt husvagnar också så att hon skulle kunna åka på husvagns-semester, men hon va för seg och jag och johanna blev jätte sugna och åt upp dom). haha men så går det när man inte kommer i tid! Det var rätt segt, men ja det dög. ;)

Nu sitter jag i min säng och ska strax sova, ska försöka orka mig upp på en springtur/promenad innan jobbet imorgon. Så vi får väl se hur det går.. haha

Men jag ska väl börja avsluta tänkte jag. Puss påer !

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: åh tack :)

2010-07-27 @ 03:24:55
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0