Exiled

Jag har inte haft något roligt att berätta idag, så därför har jag inte uppdaterat (förutom låttextendå). Så vad har jag gjort idag då? Jag vaknade runt 1, åt mat och sen har jag tittat på TV och stretchat lite. Det går väl framåt lite, men jag lär nog börja stretcha mer regelbundet så att det händer något. Annars är det rätt segt här, frågan är vad jag ska hitta på idag.

Just nu sitter jag och kollar på MTV, det är My super sweet 16 - Exiled. Det är föräldrar som skickar sina snorungar (rika brats, nu säger jag inte att alla rika brats är snorungar, men dom här är verkligen det. ingen respekt alls typ) till ett Uland så får dom leva som dom gör i några veckor tror jag att det är. I det här avsnittet är det en kille som är i Öknen. Det är synd hur svårt folket där har det, men han försöker ju inte ens leva som dom gör. Gnäller är vad han gör. Men det är intressant hur dom förändras och lär sig uppskatta folk! :) tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0