Förkyyld

Godmorgon :)

Usch vaknade upp av att inte kunna andas för att jag var så täppt i näsan (jag andas bara med näsan). Letade efter näsdroppar men såklart så fanns dom inte där när man behövde dom, jag letade alltså bara på bordet bredvid. Mer orkade jag inte. Så jag la kuddarna på varandra och somnade om. Kul om jag skulle bli sjuk..

Idag ska vi säga hejdå till mammas kompis som åker hem till Småland igen och jag ska nog till Tara och kolla när folk spelar på Dalecarlia, vi ska dit en sväng och kolla. Och på torsdag åker jag till Ambassaden i Stockholm. Ska bli så skönt att bli klar med det för då är ALLTING fixat, bara att vänta på den 10 augusti, eller ja jag måste ju packa och säga hejdå till alla men ja.

Ja men nu ska jag duscha tror jag, usch har aldrig känt mig skabbigare tror jag, eller möjligtvis morgonen efter att jag sov på campingen under peace&love. DET var nog värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0