Paella

Godmorgon eller något.

Nu är jag hemma igen efter en .. händelserik kväll kan vi väl kalla det. Åkte till Johanna, eller ah hennes systers lägenhet eftersom hon är kattvakt åt hennes systers katter. Så fixa vi lite och satt vid datorn, när vi var klara runt 9-10 så drog vi till Nirre där det var massa folk. Johanna ringde Kalle och jag drog till honom och slagga. Så vaknade jag där runt 11, så gick jag upp och gosade med hundarna. Jag och Kalle bestämde oss för att köpa pizza&cola till frukost och Johanna kom och mötte oss vid G-son. Så gick vi hem igen och åt mat och sen skulle Kalle spela Xbox så det underhöll vi oss med till mamma kom och hämta mig.

Snart blir det Paella här, huur gott som helst och efter det har jag faktiskt inga planer. Vill hitta på nå, men får väl se hur det blir. :)

jag på Mallorca förra året, där äter jag paella! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0