Tatueringar

Hejsanhoppsan

Här sitter jag och har ont i hela kroppen, det är värre än vad det var igår.. Men videosarna är skickade och så, så nu kan jag vila ut kroppen lite. Så det känns ju rätt bra!

Idag har jag varit med Johanna, först var hon inte ens hemma när jag kommer dit så jag satt och lekte med hundarna en stund innan hon kom. Då bytte hon kläder (hon hade varit i stallet) och vi fikade och åt tårta eftersom alla tre syskonen Wåhlstrand har namnsdag den här veckan (om jag förstod det rätt). Tihi gott var det i alla fall, sedan började vi klippa till mitt löshår, klippte upp, tunna ur, klippte på längden eftersom den var totalt ojämn. Så nu ser det faktiskt bra ut. Sedan var det dags att åka till Crossroad för hon skulle tatuera sig. Det tog ju typ 40 min bara att förbereda shiten. Själva tatueringen (tre stjärnor på foten) tog typ en kvart eller nåt. Usch, det gjorde jätte ont (asså hon berättade, och jag såg faktiskt .. haha) men det var nog värt smärtan. För den vart jätte fin. :) Vi åkte hem och åt tacos med hennes familj och klippte klart håret. Sen gick vi till min bror där pappa väntade. Dom har köpt en katt, som var jätte söt.

Stannade inte så länge då de skulle äta, och så fick de besök av Joanna och någon mer.

Nu ska jag lägga mig och tycka synd om mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0