Stockholm today.

Godmorgon bloggen

Jag blev väckt för någon timme sen av mamma, hon berättade att de bokat hotell och att vi skulle till Stockholm redan idag.. Jag som hade planer för dagen, känns taskigt att ställa in. Men sånt är livet. Ska ladda Ipoden, lägga in nya filmer kanske, ladda datorn och telefonen till max. Sen är jag redo för en tre timmars bilresa, kanske blir en bok också!

Har kollat alla visumpapper som måste med till Ambassaden imorgon, och herregud vad mycket papper och sånt man ska ha med sig. Men pratade med Johanna nyss och hon sa att det inte var något att oroa sig för! :)

Så nu ska jag gå och äta mat innan jag svälter, hur skulle det se ut liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0