springa springa springa

Hurtiga-edda kan ni börja kalla mig om ni vill. Sträckan som jag gick igår (eller det är en cirkel, eller ja.. haha) sprang jag nästan idag. Sprang jätte långt iaf kanske 3 av 4 km eller nåt, eller ja nästan. Sen fick jag jätte ont i huvudet och jätte svårt att andas, kunde inte andas inåt eller jag kunde men det kändes som att det inte kom någon luft. I alla fall så är jag överstolt över mig själv just nu. Haha sitter hos Tara, vi ska nog kanske kolla film snart. Imorgon blir det JOBBJOBBJOBB.. haha 12-21 jobbar jag! Wohooo

Ja men sötnosar, smsa mig (OM NI HAR COMVIQ, för annars får ni inge svar) eller ring.. fast det kanske är taskigt så gör inte det, ring imorgon runt 10.15!! :)

godnatt babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0