Skräddarbacken

haha ojsan, här har det uppdaterats ser jag ! ;) men jag har faktiskt varit upptagen sådetså!

I onsdags åkte jag till Linnea och umgicks lite med henne, så kom anna och gina också. Vi fixade oss och hade oss, sen blev det ut för att fira Elin i Humleparken! :) Awesome, kvällens konversation var ju lätt :  "Jag kallas CH" "jaha, vad står det för?" "Joakim". haha fast han stavades tydligen joachim eller nåt! haha Ja så hette han, jag Facebookade och kollade.

Vi cyklade hem eftersom det började regna, Gina tyckte att trottoaren såg skön ut (medans hon cyklade) så hon bestämde sig för att lägga sig.. Haha INTE så smart. Sen tvätta hon ansiktet i en vattenpöl också, kärlek på henne ;) Haha och vi får ju inte glömma!  "JAAAH" och "ORGAAAAAASM" Haha, ja internt. Träffade sebbe några timmar, han bor ju typ vid linnea. Sen vid fem gick jag hem till Linnea igen och däcka.

Dagen efter var inte så rolig, och jag gick på kupolen med Johanna, AWESOME. haha sen följde jag med till Stallet och kollade när Sofia red på Timothy. Efter det gick jag och la mig hos Johanna tills hon fixat sig. Så drogs det till Linnea igen. Där var det tjejkväll. Vi började med att åka till kupolen och köpa mat och annat roligt. Hem och laga mat, asgott blev det. Efter det gjorde Gina och Linnea en asgod efterrätt. Sen skulle dom vaxa benen (jag och johanna hade typ precis rakat våra ben så vi kunde inte). Efter det var johanna tyvärr tvungen att åka hem, vi andra gjorde ansiktsmasker och fotbad (asskönt) och efter ett tag var även Anna och Mia tvugna att åka.. Så där satt vi tre, jag Gina och Linnea och kollade på How I met your mother och andra roliga program. Klocka drog iväg och helt plötsligt var klockan 04.00 och min buss skulle gå 07.43 haha så det var bara att lägga sig. Dock försov jag mig och vaknade tio min efter att bussen gått. Som tur var så gick det en till, men gud så trött jag var. haha har fyllt på telefonen också, dock inte med kompis 195 utan med vanliga kompis 75. Så jag skickar inte gratis sms längre till alla. Bara comviqare.

Ja så dags för jobb, stod på pompan ett tag sedan fick jag ta en kassa istället. Asskönt då jag bara jobbade 4 timmar, och nu sitter jag här hemma i min ensamhet och väntar på Johanna. :) haha jag uppdaterar er med vad vi hittar på!

Kommentarer
Postat av: Giina

hahah när du skriver sådär så lät det ju inte alls lika bra som i mitt huvud när jag gjorde det! xD

hahahaha HC :D " JAAH"

2010-07-25 @ 13:40:00
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com
Postat av: Giina

haha ja det var ju därför jag skrev det xD jag sa så till han hela tiden och han bah nej jag heter CH! hahaha xD

2010-07-25 @ 19:28:02
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0