Powerwalk?

Godmorgon

Gud vad det är skönt att sova ut, dock somnade jag ju runt 3-4.. Men ändå. Tänkte strax ut och gå lite, få upp konditionen sakta. Orkar jag gå så kanske jag snart orkar springa! Sen får vi se vad dagen bjuder på, kanske hittar på något. Tydligen fest ikväll, men jag vet inte om jag kan då jag ska upp och jobba vid tolv imorgon och jobba till åtta. Så jag är inte så sugen på att gå runt bakis/trött då.. haha men det visar väl sig, som vanligt.

Igår satt jag och fixa lite i photoshop, blev inte klar men det kan faktiskt bli snyggt. Om man tänker på att jag knappt kan något. haha men det är för en gångs skull inte en design!

Nej nu ska jag upp och gå lite tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0