Paranormal Activity

Nu är jag äntligen hemma igen.

Jag och Johanna hade det jätte mysigt igår. När hon kom hit så satte vi oss och kollade på lite Joey och annat skoj som gick på TV. Så kom vi på att vi borde äta lite kanske, så vi började laga tacos. Men vi kom på oss själva med att sitta och prata om andar, demoner, spöken och hemska minnen. Både hon och jag är jätte fascinerad av andar och typ anden i glaset och sånt. Jag tycker det är huur coolt som helst, men ändå så jävla läskigt.

I alla fall så hade hon hyrt både Paranormal Activity och Farsan. Så när vi ätit så hällde vi upp chipsen och godiset i skålar och tog en varsin läskflaska (låter som om vi är västa fettona haha). Det roligaste var att vi drack upp nästan en hel läskflaska var.. I alla fall så slog vi på Paranormal Activity, haha vi ligger seriöst som ett jävla par när vi kollar på film. Men det är mysigt ;) Filmen var asbra, dock vågade ingen av oss byta film sen, men så offrade Johanna sig. Så kollade vi på Farsan. Den var faktiskt också bra, lite jobbig ibland då dom gjorde jobbiga saker.. haha

Idag har jag bara jobbat, och sen åkte jag till Jakob min bror och kollade på TV och åt glass med honom. Haha jätte länge sen vi umgicks så det var roligt. Och egentligen skulle jag jobbat imorgon, men så var det ju inte.. Så det kanske blir bus med Johanna ikväll! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0