Onsdagkväll

Nu är jag äntligen hemma efter en 9 timmars lång arbetsdag. Fick stå i kassa i början till runt 3 då jag fick min första halvtimmes rast. Efter det fick jag stå i ettan, blev en till rast och sen tillbaka till ettan. Det var rätt lugnt tills sista halvtimmen då ALLA cruising-människor kom, det är ju cruising i falun. Jaja, det var faktiskt inte så jobbigt som det brukar vara att jobba 9 timmar vilket var superskönt.

Sitter och väntar på att Johanna ska ringa och prata med mig, men hon skulle bada först.. Så det kan ju dröja ;)

Imorgon är det Camping med Anna,Mia,Gina,Linnea,Johanna,Hampus (och någon mer kanske?) i Anna och Mias sommarstuga. Eller ja vi ska dit och sen ska vi paddla ut till en ö. Kommer bli awesome, förutom att det antagligen kommer regna! Men sånt får man leva med!

Men ja ni får gärna komma med tips på vad man hitta på ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0