Morning sunshines

Godmorgon älsklingar :)

Har precis vaknat och ska väl snart upp och äta frukost. Ser ut att vara fint väder ute, förutom att det blåser lite så jag kanske lägger mig och solar lite senare. Mamma sa något om att åka till Sundborn och äta, men får se om jag orkar och Johanna vill ha sovsällskap idag. Hon är kattvakt åt sin syster helt ensam, och hon är rädd för katter. Så det är stabilt ;) Nej men så vi kanske hittar på något bus. Får se!

Imorgon har jag exakt en månad kvar i Sverige och jag vill verkligen hinna träffa alla mina vänner. Men det är svårt och jag hoppas att ni förstår det också. Jag har väldigt mycket att göra och det är mycket att tänka på. Men jag ska verkligen göra mitt bästa för att försöka träffa er. Men förvänta er inte att jag kommer kunna träffa er mycket, men jag ska försöka vara med alla MINST en gång innan jag åker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0