min kropp...

Godmorgon världen

Vaknade av att jag hade så sjukt ont i hela kroppen (benen och ryggen) och det gjorde så sjukt ont när jag satte mig. Känns lite som sådär extrem träningsvärk (dock är det för all stretchning igår) och idag är jag förväntad att skicka videon med tricken.. Kommer ALDRIG gå, kommer gå sämre än igår. Inte kul, men jag får väl försöka förklara mig även om det kanske låter som en hög med bortförklaringar.. Aja, ska väl stretcha lite och se om det ger med sig.

Sen vid 2 ska jag åka hem till Johanna, hon ska klippa till min hårförlängning och sedan ska jag följa med henne när hon tatuerar sig! :) Ska bli roligt haha.

Men nu ska jag upp och prova stretcha lite.. :) Wish me luck, 'cause I will need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0