Mattias, sprutor, bio

Hejsanhoppsan, nu har jag varit och tagit spruta vilket inte var så mysigt. Det gjorde faktiskt riktigt ont den här gången, sved och spände och gör även lite ont nu efteråt också. Dock fick jag välja plåster ;) I väntrummet träffade jag söta Bea som också skulle vaccinera sig. Tihi.



Snart ska jag in till Borlänge igen, för vi ska köpa biljetter till Eclipse. Så ja nu ska jag prata med mamma om hon vill köra igen.

Förresten idag när vi var på Kupolen innan min spruta så satt Mattiaz och hans mamma utanför (ni vet han från ullared, bögen om man nu får säga så. Men jag säger det i en positiv mening så det är inget taskigt :D) Det var lite coolt! ;)
Jag: mamma det är han Mattias och hans mamma från ullared.
Hon: oj det missade jag , måste kolla när vi går ut sen!!




Men nu lär jag väl gå, vi skulle tydligen till bion om en halvtimme (tar 20 min för mig att åka in) och jag lär prata med mamma och äta. Hon kommer inte vilja köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0