Hotell

Nu är jag framme i Stockholm, vi bor på hotellet vid Arlanda. Samma hotell som vi ska sova på natten innan jag åker faktiskt. Rätt mysigt är det. Mor&Far har slagit på tv'n och jag utnyttjar hotellets internet. Något säger mig att kvällen kan bli seg, men vad vet jag? Ska i alla fall duscha det är ju en sak som är säker. Sen kanske jag kollar lite Desperate Housewives också, sen har jag ju massa andra filmer också. Så får se, annars kan ju någon snäll själ komma hit och leka med mig! :)

På tv'n pratar dom om hur flugor flyger och att med hjälp av att studera dom så kan man bygga jätte små flygplan, vad vi nu ska med dom till. Det är ju inte så att man får plats med något, och det som får plats är faktiskt inte så jobbigt att bära på.. haha

nej nu tänker jag duscha, eller om ett tag i alla fall. Ska nog lägga mig ner på sängen ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0