Gårdagen @ Gina

Tänkte berätta om gårdagen.

Jag åkte hem till Gina där hon, Anna, Mia och Linnea redan satt i hennes husvagn. Vi pratade lite och sen gick vi till hennes veranda och spelade TP Disney. Linnea fuskade eftersom hon fick alla lätta frågor JÄMT oavsett om det var dom svåra eller lätta korten. Eller fuska kanske man inte kan kalla det, men hon hade nog någon deal med spelet. Ginas pappa kom och avbröt oss och sa att han tänkte laga lite Langos till oss! Kärlek på det, huuur goda som helst. Så det gjorde faktiskt ingenting att han störde lite. Undertiden som vi åt så gick "Not another teen movie" på tv, så vi kollade på den genom verandaglaset. :) Vi gick och köpte Ben&Jerry's, dom dyraste jag någonsin köpt 61 kr kostade dom.. Rena rånet då det inte ens fanns goda smaker kvar.. Köpte en Phish food i alla fall. Så gick vi tillbaka, la glassen i frysen och gina bakade kladdkaka medans vi andra kollade klart på filmen. När hon bakat klart så satte vi oss på verandan igen och åt kladdkaka och spelade på deras enormt coola flipperspel. JAG ÄR SÅ FASCINERAD!! Jag har ALDRIG spelat på ett riktigt flipperspel någonsin förut, och åh.. Haha jag kan inte förklara min .. shit jag har inte ens ett ord för det.. fascination får duga.. ;)

Jaja, när vi lekt klart med det så gick vi in i husvagnen med våra glassar och kollade på Percy Jackson, den var faktiskt bra och jag blev jätte fascinerad (IGEN!!) av alla grekiskagudar shit, och Linnea associerade allting till Herkules, så jag vart tvungen att se den idag.. Haha vilket gav mig flashbacks så fort jag såg en gud som varit med i filmen igår. Det var typ "ÅÅÅh det va ju han, han var ju med i filmen igår". I alla fall, back on track, efter filmen så cyklade Anna och Mia hem och jag Linnea och Gina kollade på Det regnar köttbullar. Tihi. Vid halv 4 kom dock pappa och hämtade mig..

På tal om herkules igen, så älskar jag humorn i filmen. Totalt på min nivå. Jag vet inte om humorn är otroligt bra, eller om det är jag som har dålig humor. Men bra är den i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skicklighet kallas det visst ;)

2010-07-08 @ 20:47:10
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0