Flexibility

Gokväll

Cornelia har precis varit här och lekt med mig några timmar, vi har pratat om allt från snygga glamrockare till öhm.. ja vi har i alla fall pratat om typ allt. Så kul att få träffa henne igen, och jag ska se till att det blir fler gånger innan jag åker. Men nu har hon åkt och jag har pratat med min värdmamma lite på FB, så jag ska filma in en video imorgon när jag kör Heel strech, scorpion och bow n arrow med båda benen. Får se hur det går, då hon sa att för att jag ska få vara topp i USA så måste jag vara vig när jag står på höger ben (vilket jag INTE är..) så det är bara att börja stretcha. Problemet är att hon vill ha videon imorgon.. Och jag är bara vig när jag står på vänster ben. CRAP. Men det löser väl sig, har i alla fall berättat att jag inte är "i form" eftersom jag inte tränat på hundra år. eller ja sen mars. Men hon får väl ha överseende och så får jag visa motsatsen när jag kommer dit och har stretchat upp mitt oviga ben. Det löser väl sig får man hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0