Dreams

Godmorgon

jag hade en jätte skum dröm inatt. Jag kollade ju på eclipse och dom ska ju gifta sig (oj där avslöja jag för dom som inte sett den, men det var väl rätt självklart) och sen inatt kollade jag ju på Desperate housewives då Gabrielle blir gravid. Såklart så drömde jag att jag snart skulle åka till usa och fick veta att jag var gravid (medans jag spelade fotboll av någon anledning), jag blev jätte ledsen och rädd. För blir jag gravid så tänker jag inte för något i hela världen göra en abort.. Jo kanske om jag blivit våldtagen eller nåt. Så jag visste inte hur jag skulle göra eftersom jag ville behålla barnet och samtidigt åka till USA. Och barnet skulle födas i Mars så jag skulle ju vara i USA medans barnet föddes. Det var mitt ex som var pappan till barnet, och när jag pratade med honom så lät det som att situationen var självklar. I alla fall så av någon anledning kände jag att vi var tvungna att gifta oss om vi skulle ha barn tillsammans, även om vi inte ens var tillsammans.

Så ett bröllop it was, dock skulle min kompis som delar bröder med mig också gifta sig samtidigt. Men vet inte med vem. I alla fall så hade jag bestämt att jag skulle duscha innan, men så hann jag inte det så jag hade skitigt ofixat hår eftersom jag inte hann något. Under vigseln hade vi några kort vi visade som vi hade gjort en rimmande text till, den handlade om bilar (antagligen eftersom gabrielle ville köpa en bil i avsnittet) och så kom vi in på att jag var gravid. Men det var ingen som reagerade konstigt, till och med mina föräldrar blev glada. Jag hade smsat johanna och sagt att det började men hon kom inte, eftersom hon spelade Tv-spel och inte hade tid. Halv 7 skulle bröllopet börja, men min klocka gick fel och stod på 6.

Helt plötsligt var vi på något ställe och jag badade med delfiner som kunde prata, men jag skulle akta mig för hajarna. Så skar jag mig i fingret (också pågrund av twilight) så jag fick lov att hålla för så att dom inte skulle känna lukten av mitt blod. Men det gick bra i alla fall. Sen hittade jag och Johanna en såndär uppblåsbar båt som vi rodde ut med. Men vi var för tunga så vatten läckte över, så vi paddlade in igen. Så satt våra två kompisar där, så frågade jag en av dom om han kunde fånga en fisk till mig, men han sa bara att han inte kunde. Jag påstod att han gått någonslags fiskekurs och att han borde kunna (alltså inte typ metkurs, utan mer jag dyker ner i vattnet och fångar fisk med mina händer). Men det kunde han tydligen inte.

Mer än så minns jag inte. Haha, jag drömmer rätt normala grejer. Det är alltid sådär skumma saker när jag väl minns mina drömmar. haha

Nu sitter jag och dricker te och proviva och kollar på MTV. Borde kanske äta något, men är inte hungrig. Ska nog ta jordgubbarna som mamma plockat åt mig. Förresten var mitt te jätte äckligt, trodde att jordgubbs-te skulle vara gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0