Dalecarlia Cup

Hejsan.

Igår kväll åkte jag till Tara, tanken var egentligen bara att kolla vilka lag som spelade när under Dalecarlia och ifall vi ville se några och samt se någon film. Men det blev att jag sov kvar då vi skulle in till stan idag. Så inget uppdaterande igår som ni kanske märkte, och idag har det varit dåligt. För imorse åkte vi in då (eller ja, vid 1) och kollade på Johannas match, de mötte Kanada och de vann faktiskt med 3-0 (johannas lag alltså). Sen hade Tara en match som hon ville se så vi kollade på den, dock började det spöregna och det slutade inte heller. Jag jämförde det med att stå i en dusch med kläderna på, för ungefär så kändes det. Johanna kom också. Så vi gick runt lite och kollade, och jag åt mat. Jag hade planerat en Kupolen sväng också men så blev det ju såklart inte.

Runt 6 skulle Johanna äta så vi följde med dit, jag fick låna torra kläder medans hon åt. Sen började hon förbereda sig för deras sista match idag så jag och Tara åkte hem. Så här sitter jag, det har åskat hela dagen så möjlighet till att sitta vid datorn (eller i alla fall på internet) har inte funnits. Jag, mamma och pappa har precis kollat på förra veckans Lost-avsnitt. Det kommer ju ett nytt imorgon, det är ju faktiskt bara tre avsnitt kvar om jag förstod det rätt. Rätt bra planerat av Lost och TV4 då de passade in avsnitten så att jag PRECIS skulle hinna se klart hela sista säsongen. Me likes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0