Crashdiet

OMG!

hemma från P&L sista dagen. Sorgligt. Vid halv fyra idag åkte jag in och mötte simon för att gå på Crashdiet. Puss på dom, haha fett bra ju! :) Sen gick jag och mötte johanna, och så kollade vi när Haven spelade på Campingen. Inget nytt precis, men vi är snälla vänner faktiskt. ;) Så gick vi till Johanna och åt lite mat för att sedan gå till campingen och lämna grejer.

Så blev det Johnossi men det var så galet med folk så vi lyssnade inte så länge utan gick till Campingen istället. Sen mötte vi mamma som kom med mat till mig, och vi träffade lite Göteborgare som försökte sno min mat.. haha vi tänkte gå och möta Madde på området men jag fick ju tydligen inte ha mat med mig in så vi satte oss på PEACE&LOVE texten och åt macka och pratade med värmlänningar. När vi var klara så var Mando Diao nästan klara så vi gick vidare. Träffade massa folk, stod i Puss-rutor och annat skoj.

SEN träffade vi på sångaren i Crashdiet, Simon. Så vi pratade lite med honom, och tog kort med honom. De skulle se John Fogerty så hans kompis (egentligen jobbade han väl med något) bad oss hänga på dom. Så det gjorde vi. Jag försökte övertala att jag var hans idol men det var tydligen tvärt om. Och GUD va han är snygg. :O Ge mig liksom. Vi lyssnade lite, och pratade med honom och hans snälla kompis. Fick en puss av honom också! Så såg vi senare att han hade en pussbiljett (ni vet lilla flärpen man håller i på 33cl burkarna när man ska öppna dom) Så vi berättade för denna oallämbildade människa vad en pussbiljett var. Vilket slutade med att vi båda fick oss ett strul. Men vi var ju lite försmå så han sa att det nog var bäst om vi gick! haha så ja vi ställde oss vid Jay-Z scenen som var FULLPROPPAD. Vi lyssnade på ett par låtar sen gick vi. Det blev lite bus innan vi gick tillbaka till Campingen för att hämta våra grejer. Men det var rätt mäktigt att se honom även om jag inte är såååå intresserad av honom. haha

snyggt att jag garvar -.-

nej nu lär jag sova, ska upp halv 9 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0