BEN&JERRYS GLASS

JAG VANN PRECIS EN GRATIS BEN&JERRY'S GLASS!!!!!! Den ni, inte därför jag skulle blogga egentligen men eftersom den förgyllde min dag rätt mycket så mååste jag berätta för er ju! :D

Så här är det, jag gick in på Ben&Jerry's hemsida för några dagar sen för att kolla upp vad en smak innehöll. Så hade de en "dagens fråga", den var rätt lätt. Det var vilken kemiskbeteckning Koldioxid har, dock vann jag inte utan gick in igen och tävlade. Dock hade jag ingen aning om frågan så jag chansade, så såg jag det här mailet nyss.. UNDERBART!!!!

Ni anar inte min glädje! haha jag är i alla fall hemma nu, och snart kommer det komma ett inlägg på usabloggen om hur det gick på ambassaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0