Beck - Levande begravd

Hejsan

det blev lite ändrade planer igår, det började spöregna när jag var påväg till Johanna så kvart i 9 bestämde vi oss för att gå på bio. Det blev Beck, och usch jag har nog aldrig skrikit, gråtit (av skräck och av skratt. jag grät av skratt samtidigt som jag grät av skräck eftersom det va så kul att jag vart så rädd) och blivit så rädd av en beck film förut. Men den här var verkligen läskig. I slutet satt jag och Johanna och höll hand och sa att vi bara ville ut. När den äntligen tog slut så satt jag och Johanna kvar lite eftersom vi inte ville se blickarna från resten av salongen (då vi var dom som hörts mest). men så insåg vi att det tillslut BARA var vi och den läskiga musiken. Så vi sprang ut.. haha, satte oss i trappen för att lugna ner oss för att åter igen inse att det bara var vi kvar. Så vi sprang ut, eller ut från salongen men inte helt ut. Där satt vi och pratade och läste annonser. Jag skulle sätta mig mot en vägg och precis när jag satt mig så öppnades dörrarna (det var sånadär automatiska dörrar och jag kom väl förnära) och jag dog, det gjorde väl Johanna också. Då bestämde vi oss för att gå några varv på stan istället. Vi bestämde oss för att gå tillbaka till bion eftersom Johannas mor skulle hämta oss. Där träffar vi Sebbe och Amanda! Trevligt trevligt, så vi stod och prata med dom tills vår skjuts kom.

Så det var vår jätte roliga kväll, fast vi hade faktiskt askul samtidigt som vi trodde att vi skulle dö. Men filmen var faktiskt jätte bra, men den var full av "hoppa till scener".

Idag har vi bara gått runt och kollat på fotboll på sportfältet och så kollade jag på Johannas match som dom tyvärr förlorade.

Och nu sitter jag här och äter godis.. haha fetto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0