Bad i masenbadet

Nu har jag precis kommit hem från Masenbadet. Gina smsade imorse (eller ja runt 12-12.30 när jag precis vaknat) och sa åt mig att åka dit, så jag åt lite frukost och packade väskan. Det var anna och gina där, de hade redan badat så vi la oss och solade lite. För hampus, sebbe och carl skulle komma "snart", så vi låg och väntade på dom. Ca 2 timmar senare var dom fortfarande "snart framme" så vi gick och bada ändå. Vi hann doppa oss två gånger innan dom ens kom. Jaja, så vi badade lite och JAG tycket att det var varmt och skönt i vattnet. Tills jag legat där ett tag, men det var väl något helt annat. Jag blev i alla fall jätte trött och jätte hungrig så jag ringde pappa. Så nu är jag mätt och belåten. Sak väl bara slappa resten av dagen tror jag, så uppdateringar ska jag försöka hinna med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0