Avskedsfest och sorgliga nyheter

Nu har vi precis haft hejdå-fest här för mina bröder och deras mammas familj. :) Det gick fint, tyvärr väldigt dåliga nyheter som sänkte humöret en del.. :/

Igår åkte vi till Anna och Mias sommarstuga, jag,anna,mia,johanna,gina,linnea,hampus och sebbe. Vi badade och hade det mysigt, kollade på film och tv. Vi somnade vid 6, eftersom det var så galet varmt inne så sov jag och johanna ute istället. Haha riktigt skönt faktiskt.

Förresten så provade jag Silk épil 7 igår, dock gjorde jag bara upp till knäna. Det kändes faktiskt rätt mycket, eller det var inte bekvämt men man vande sig. ;) Det är i alla fall lätt värt smärtan!

Jag har inte så mycket att berätta. Tänkte duscha strax, då jag även ska försöka mig på låren och lite de ställen jag missade igår. ;) Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0