Amandanight

Gokväll, eller tidig morgon. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Jag har i alla fall precis kommit hem efter en kväll med Manda :) Haha massa shit vi lärt oss idag, sägs ju att man lär sig något nytt varje dag och det har vi gjort!

Här är det vi lärt oss ikväll

  • Alla är piller
  • Det finns ett system
  • Amanda har en röd boll
  • Vi är pillerkompisar
  • Som piller får man ingen välkomstfylla
  • Alla är killar innerst inne

Ja ni förstår säkert jätte mycket, men det var faktiskt jätte roligt. Jag drog hem och nu ligger jag här i min säng. Imorgon ska jag vara med Cornelia och det kommer bli Awesome!!

Men jag återkommer imorgon när jag vaknat igen!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0