vaccinationer och kupolen

Idag har det vaccinerats super mycket, orkar inte skriva om texten så jag tänker kopiera från USA-bloggen! ;) haha såhär lyder texten:

vet inte om ni ser texten, men det gick inte att kopiera så jag printade av det. För att komma till orginal inlägget klicka på bilden!
Har förövrigt haft solosång och varit på kupolen med Cornelia :) Sången gick bra och även fast Cornelia satt där så lät det som vanligt (brukar vanligtvis bli så nervös att det låter konstigt..) :) Jag är nöjd måste jag säga. Sen vart det kupolen i 3 timmar till. Köpte ingenting annat än mat, medans Cornelia hittade kläder och skor :) Jätte fina saker faktiskt. Nu sitter jag och fettar godis, dock mår jag illa så jag har en liten paus nu :) haha men snart ska nog jag och Madde börja träna på Nautilus! Ska höra lite mer med både henne och mamma :)
nu blir det PARADISE HOTEL! ;D
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0