depends on the depend

Nyduschad och glad! :)
Haha sitter och lyssnar på min spellista på spotify (som m&s förövrigt älskar!). Ska nog fixa mig alla låtarna till telefonen! :D Tänkte lägga en print, men orkade inte för hela fick inte plats! Jaja ;)

Har varit på träning, superroligt! Dock har en slutat vilket är väldigt tråkigt.. Men vi löste det genom att ringa amanda och fråga om hon ville hoppa in (hon gick med oss förut). Hon sa ja på en gång! :)

Nu äter jag mörkchoklad med hallon och ska måla naglarna. Målade de svarta (depend nr 39) och ovanpå det hade jag ett vitglittrigt (nr105). blev snyggt, dock lossnade nästan allt idag.. Så det blir nytt nu. Idag tänkte jag, depend 58 (lilaglittrigt) eller 69 med 105 på! (69 är lilarosa). well let's see.

Nu ska jag börja avsluta! ;)

puss♥

Kommentarer
Postat av: Simon

"M&S" Martin och Simon ;D

2010-01-28 @ 23:14:46
Postat av: Martin

Vi är tiieeep kända zomg dans

2010-01-28 @ 23:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0