Tretänger och lost

Har precis varit i Borlänge och handlat lite med mamma, vart en tretång! I LOVE! fick ju i julklapp en plattång eller en locktång, men så tog jag en tretång i stället. :) Nöjd är jag, och den kommer användas mycket vill jag lova!

Emil skulle egentligen till Borlänge idag, men han mådde inge bra igår, så får se om han kommer eller inte. Han tatuerade ju sig igår, hehe ;) Hur som helst så ska jag ta en buss till honom antingen imorgon efter jobbet eller på måndag så får jag sova där lite osv! Det ska bli sjukt mysigt.
Så nu sitter jag här i min säng, helt slut vill bara sova vidare. Men ska nog upp och göra något nytta idag i alla fall! Sen ska jag se klart LOST också! Har ju bara 3 avsnitt kvar. Äppelbitar måste också ätas, galet gott är det! Nästan bättre än godis ju, nyttigare i varje fall. Sen ska det fyllas i USA papper, blir nog en uppdatering på USA-bloggen efter det också!
Vi hörs nog senare!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0