time to sleep

Godnatt bloggen! :)
nu blir det att sova lite, så imorgon är det slalom, jobb och middag som gäller! :) med andra ord, no updates!
det där är typ jag när jag åker! heh nej, men kunde vart! ;)
Åkte väl någolunda bra när jag tränade det några gånger i veckan, men ja jag var väl inte lika bra som de i min ålder (som tränar/tävlar) eftersom de oftast hållt på sedan de va 2-3 år gamla, vilket jag inte har .. men eftersom jag förra året slutade med träningarna (av någon jäääävligt dum anledning) så försvann det lilla jag lärt mig sjukt fort, sen vart det nästan inge åkning alls förra året. Tror jag åkte tre-fyra gånger kanske? Så jag tvivlar på att jag är på topp nu, hehe it sucks! Sen tänkte jag börja igen (köpte ju slalomskidor för 3200 kr och en fartdräkt) men så fick jag jobb och då tyckte mamma att det skulle bli för mycket! Åh usch, när jag ser tävlingar på tv, så blir jag så ledsen. Jag saknar det otroligt mycket!
Nej men nu ska jag sluta sörja och lägga mig! :)
pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0