shopping

Sådär, nu är jag hemma!
Skoldagen har jag inget speciellt att säga om, men ja skulle egentligen jobbat efter skolan men så vart det ju inte.. Jag och Madde var ju effektivast ever på idrotten idag!! Fick till och med sluta en kvart innan alla andra bara för det! Sen gick vi till Donken (as usual) med Issa och så kom Emilia dit också. Vart en "el nacho" (UTAN salsa såsen.. vilket totalt förstörde hamburgaren då det är såsen som gör hamburgaren....), sidesallad, liten vaniljshake och en vatten! Bjöd madde på en stor pommes eftersom jag är skyldig henne lite pengar.

Sen shoppade vi lite grann. Vart presenter till Johanna, två nagelack (depend), lilaglittrigt och rosaglittrigt HOT! ;) och ett armband som var jätte sött! :) till mig själv vart det ett svart nagelack och ett rött med glitter i (det röda använde jag när jag och madde fixade naglar och blev HELT kär!). Sen vart det även schampo och balsam från SYOSS. Blev repair-serien. Får se hur bra det är, och hur värt pengarna det var! Dock rea på dom så jag fick dom för 49 :- / styck. :)
puss♥

Kommentarer
Postat av: Giina

ååh är det märket bra? :D Det ser ju ut att vara det på reklamen x)

2010-01-26 @ 19:52:08
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com
Postat av: victoria

fin blogg :D

2010-01-27 @ 12:53:22
URL: http://wictorianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0