RUBRIK

Tänkte börja med ett hej, men Godnatt låter faktiskt bättre vid den här tiden.. eller kanske ett tidigt godmorgon? Ja saksamma..
Jobbat i princip hela dagen, 12-19.. Ganska segt måste jag säga. Och imorgon är det jobb igen, dock bara 14-19 men ändå.. Efter jobbet gick jag till busshållsplatsen, satt i ungefär 10 min i kylan. SEN såg jag att bussen inte ens går på lördagar, så det blev att ringa mamma och fråga när bussarna från Lasarettet gick, så gick jag tillbaka till McDonald's för att vänta på att klockan skulle bli lite mer..
Så kom jag i alla fall till stan, gick till Emils syster. Dom hade förfest, det var Beppo, Älskling, Sara, Jonas, Matilda, Emma och Hanna där. Var där ungefär en timme, sen skulle alla ta buss till Borlänge och till krogen eftersom det var Matildas första krogenrunda (hon fyllde arton i måndags). Hoppade av i Ornäs och pappa kom och hämta mig. Sen har jag typ bara suttit här hela kvällen och segat, ska sova nu.
bild från nyår, precis innan det var dags att åka. :)
Nej, GODNATT folket! :)
puss♥

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

ah förstår det men vadå, tjänar man bra?

hihi (:

2010-01-10 @ 12:13:10
URL: http://picoh.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

oh herregud! det skulle jag nog gärna gå med på, haha ;-)

2010-01-10 @ 12:20:32
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0