Pulka

2010!
Har precis kommit hem från jobbet, var en vääldigt lugn dag, och dubbel OB (får dubbelt så mycket i timmen)! Måste säga att det kändes väldigt bra, sen fick jag även en 20 min rast fast jag egentligen inte skulle ha någon. Imorgon är jag ledig och sen blir det jobb igen på söndag.
Kalle ringde och undrade om jag skulle med och åka pulka med Madde, Mattias och några fler. Jag var dock och jobbade då, men så ringde jag upp honom. Så snart åker jag med bror och folk till Falun för att pulka lite! :)
Vill ha tag på Emil, men han svarar inte.. dock lät han ju ganska sur igår (för att han ringt 8 gånger och jag inte svarat, telefonen låg i jackfickan tills klockan halv 1).. Så vi får väl se! Ska terra honom lite nu innan jag åker! ;)
Nej nu ska jag invänta folket!
puss

Kommentarer
Postat av: elle

fin blogg! :)

kram

2010-01-01 @ 18:22:28
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0