photoshopstar?

Äntligen hemma!
Haha eller jag har väl varit hemma i snart en timme. Men har inte haft tid att skriva bara. Så vad har jag gjort idag?
Jo, det ska jag berätta. När jag hade frysit ihjäl vid bussen och kommit till skolan så var det dags för dubbelpass i Ibarb. Första satt jag bara och läste "boken" som vi har i svenskan. Anledningen till citatteckena var att det är ingen bok eller den går att låna, men vi läser den från datorn. ALLTSÅ ingen bok! Andra satt jag och lekte och var allmänt grym i Photoshop. Jag kanske borde gå på Photoshop-stugan som nu kommit till på vår skola, då jag och Simon försökte oss på (läs, JAG försökte mig på, SIMON räddade mina misslyckade försök) en tutorial som hette SUPER EASY, och den tyckte jag var svår, eller ja jag lyckades inte .. haha men jag skyller på att tutorialn var på engelska! haha sen, var det lunch och matte. Har nu börjat på MatteB, dock ska vi få Ida som lärare. Och hur kul är det då?.. Sen samhäll och naturkunskap, båda var ganska, vad ska man säga.. Oaktiva.. :P haha inte så mycket gjort med andra ord.. :) Sen vart det till stan och träffa Anna, till Humlan och äta mat. Somnade gjorde jag också och vaknade 10 min innan det var dags att gå till bussen. That's my day
där är den, klicka på bilden så kommer ni dit. Men istället för text, så gjorde jag min älskade kyckling!!
there is the famous chicken! (eller ja, känd i klassen iaf.. haha) Den blev i rosa neon! Förstår ni hur pimp han är!?
Nu ska jag basta! :')
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0