ny tröja!

Godkväll kanske man ska skriva nu? :)
Dagen har varit lite blandad, första delen av dagen var jag mest sur och trött vilket M utnyttjade till 100! USCHA! ;) Haha sen fick jag en chokladbit av madde och blev speedad! Haha då vart jag mest jobbig.. Jaja, gick till Kupolen med Martin, Issa och Madde. Johanna kom dit! :) blev mat först, och sen gick jag och johanna runt lite. Blev en tröja, veet's ansiktsborttagningsmedel (måste ju testa det) och ansiktsmaskar (i papper? :s det ska bli spännande).

lila/blå trekvarts tröja med puffärmar! H&M 99:-

Sen stack vi och fikade på peace&love cafét. Höll på att inte få "våra" platser så vi tänkte först skita i det, men så gick de så vi kunde sätta oss där! Det är den absoluta favoritplatsen, mysigaste fåtöljerna i fönstret, MYS! eller som madde skulle sagt, Mysfaktor! ;)

När vi suttit och pratat och skrattat till en chailatte, latte och kladdkaka med grädde i ungefär en timme så gick vi och köpte mat till Johanna (som inte åt på donken). Vart en grekisksallad från konsum. Sen bosatte vi oss på humlan, spelade/tittade på NHL och FIFA10. Sen under filmen kom min älskling helt oväntat!! Glad blev jag, mindre glad blev jag när jag upptäckte att det var 45 min tills jag skulle gå.. Jaja!

Nu MÅSTE jag packa, ska på läger imorgon. Det betyder att jag INTE kommer uppdatera förens Söndag efter min dans..

puss♥

Kommentarer
Postat av: Martin

Haha, sry Edda (:

2010-01-29 @ 22:32:12
Postat av: Martin

Juste, snygg tröja btw (:

2010-01-29 @ 23:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0